Mencari Buku Mini Mudahnya Menjemput Rezeki? Kami Masih Ada Stok Berbaki

Assalamulaikum w.b.t

Alhamdulillah, kita bertemu minggu baru di bulan Mac. Sementara tunggu berbuka puasa ni..nak update la sikit tentang Buku Mini Mudahnya Menjemput Rezeki #bukuminimmr

Walaupun buku ni bukanlah buku baru, tetapi subhanallah..sambutan tak pernah berhenti. Sehingga ke tahun ini pun masih ada yang mencari buku Mini MMR ini untuk dijadikan sebagai cenderahati dan hadiah kecil untuk tetamu atau sahabat. 

Sudah beberapa kali pelanggan saya yang sudah beberapa tahun tidak pernah membuat pembelian, tiba-tiba muncul kembali bertanyakan #bukuminimr ni. Kata mereka, saya akan berhenti kerja, jadi nak tinggalkan sesuatu yang berharga untuk kawan-kawan. Ada masanya stok saya belum sampai, dan saya cadangkan buku mini yang lain tetapi mereka keberatan. Kata mereka, buku Mini MMR ada sentimental value buat mereka..jadi mereka nak kongsikannya dengan kawan-kawan. Begitulah buku Mudahnya Menjemput Rezeki memberi kesan dalam hati-hati rakyat Malaysia.

Sebenarnya, saya pun tak pasti sampai bila buku mini MMR ini akan dicetak lagi. Buat masa ni penerbit pun belum beritahu apa-apa lagi. Stok pada saya dan biz partner ada sedikit lagi. Jadi, buat anda di luar sana yang berhajat mahukan buku mini MMR ini untuk dijadikan sebagai cenderahati majlis anda, atau nak sedekahkan pada sahabat- handai...saya sarankan dapatkannya sekarang sebelum betul-betul out of stock. Ini bukan 'call o action' taktik marketing tetapi memang buku ini dah tak banyak lagi. 

Buat yang pertama kali mencari buku mini MMR ni, ini saya kongsikan kandungannya:


 Kandungan Buku Mini MMR


Ini pulak saiz buku mini MMR..Saiznya saiz A6..gambar ni dibandingkan dengan pen supaya boleh imagine la ye. Bolehla nak agak-agak muat ke masuk dalam goodie bag tu nanti:)


Saiz Buku Mini MMR


Ok, yang di bawah ni contoh hiasan pada buku mini MMR..Ini yang simple-simple je. Oh ya..kalau nak dengan pakej kotak pun, in sha Allah ada selagi stok masih ada la. Kotak yang ada transparent di tengah..dan berbingkai kotak coklat di keliling. Maaf, takde gambar ready dalam pc. In sha Allah lain kali saya tambah di sini.


 ,(untuk makluman, saya hanya menjual buku mini tanpa pakej hiasan. Ini hanya gambar contoh)


Jika berminat untuk dapatkan stok akhir buku mini MMR ini, dipersilakan hubungi saya melalui medium di bawah ini:

Mai
SMS/WHATSAPP/TELEGRAM: 012 3302067 (respons segera)
Facebook: Min-Aina-Ila-Aina / Maizura Osman
Instagram: @bukumaia

0 comments: