Pengedar Buku Allah Tempat Meminta Pulau Pinang


Buku Allah Tempat Meminta (ATM)

Alhamdulillah, ramai yang mencari buku ini. Siapa-siapa yang pernah membaca buku Mudahnya Menjemput Rezeki (MMR) biasanya akan cari juga buku ATM ini. Mana tidaknya, masing-masing dah lama menunggu buku terbaru tulisan Ustaz Fathuri.

Syukur juga, saya terpilih untuk menjadi pengedar buku ATM ini. Dan saya juga ada beberapa orang biz partner di negeri lain. Dalam entri ini saya nak uar-uarkan kepada rakyat Pulau Pinang, yang mana nak dapatkan buku ATM ini secara self pickup bolehlah menghubung biz partner saya Ummu Jannah di talian 019-5786479. Boleh SMS/WHATSAPP juga ya. 

Selain buku ATM ini, anda juga boleh dapatkan 2 buah lagi buku terbitan 2015 daripada Ummu Jannah . Buku-bukunya memang sedang panas, sekejap-sekejap je habis stok. Buku yang dimaksudkan ialah buku karya Puan Era Adlina (anak didik Ustaz Fathuri) berjudul Bersama Kesusahan Ada Kesenangan dan buku terbaru Dr. Azizan Osman (DAO) yang ditulis bersama Ustaz Asraff Ayob berjudul 21 Formula Hidup Luar Biasa. Sungguh, kalau anda tanya yang mana satu lagi best. Saya taktau nak bagi ranking. Yang pasti SEMUA BEST dan patut dimiliki. Masing-masing ada kelebihannya, pendek kata 3 buah ini adalah 3 wajib miliki 2015.


Apalagi orang Pulau Pinang, contact no ni segera ya 019- 5786479 (Ummu Jannah) untuk dapatkan naskhah anda.

Harga Buku:

Allah Tempat Meminta: RM18 / RM20 (SS)

Bersama Kesusahan Ada Kesenangan: RM18 / RM20 (SS)

21 Formula Hidup Luar Biasa: RM45.90

Harga di atas belum termasuk kos pos.



Anda yang bukan berada di Pulau Pinang, dan mahukan judul-judul di atas juga boleh. Saya boleh hantar kepada anda melalui pos. Hubungi saya di talian 012-3302067 (Mai).

Bagi yang berminat, dipersilakan hubungi saya melalui mana-mana medium di bawah ye.

Puan Mai 
MAIA Natural Resources
(00225914-T)
Pengedar Sah MMR, ATM, HLB, BKAK
SMS / WA / TELEGRAM: 012 3302067
EMEL: minaina_ilaaina@yahoo.com
FB FANPAGE: Min-Aina-Ila-Aina

 
*Bagi yang berminat mendapatkan buku ini secara self-pickup dan pembayaran tunai, kami berada di Bandar Seri Putra, Bangi. (Berdekatan KUIS, Bukit Mahkota, Bangi Lama, Nilai 3, Stesen Komuter Bangi, UKM, Bandar Baru Bangi dan Kajang). Penghantaran melalui pos boleh dilakukan ke seluruh Malaysia, Sabah Sarawak dan negara-negara yang menerima perkhidmatan Pos Malaysia.



0 comments: