Buku Allah Tempat Meminta: Pre-Order Batch Kedua Sudah Dibuka

Buku Allah Tempat Meminta: Pre-Order Batch Kedua Sudah Dibuka




Alhamdulillah..pre-order buku Allah Tempat Meminta (ATM) batch pertama telah pun penuh. Kini saya buka pre-order batch kedua pula. Batch pertama in sha Allah akan dihantar oleh penerbit hari ni 29 Jan 2015. Jadi by awal februari in sha Allah dah boleh distribute pada nama-nama yang buat tempahan. 

Batch kedua pun saya dah tempah, mudah-mudahan penerbit dapat hantar sekali dengan batch pertama. Semua yang menempah tak sabar menunggu ketibaan buku ini. Dari situ saja kita dah dapat bau auranya. Kawan baik merangkap jiran saya sendiri pun rasanya dah 4-5 kali bertanya. Dia risau tak sempat dapat sebab dia nak fly ke UK awal februari ini. Mohon doakan urusan menyampaikan dakwah ini dipermudahkan ALLAH.

Bagi yang berminat dan berhajat mendaptkan buku ini, hubungi saya segera ye. Order berderu-deru, jadi saya risau tak sempat masuk batch kedua ni. 

Oh ya, kalau nak selit order buku MMR / Mini MMR / Barakat Makkiyyah juga boleh.

Anda boleh dapatkan Buku MMR dan ATM versi penuh atau versi mini daripada kami dengan menghubungi saya melalui mana-mana medium di bawah: 

Puan Mai 
(MAIA Natural Resources)
PENGEDAR BUKU MMR
PENYAMPAI BUKU ATM 
SMS / WA / TELEGRAM: 012 3302067
EMEL: minaina_ilaaina@yahoo.com
FB FANPAGE: Min-Aina-Ila-Aina

 
*Bagi yang berminat mendapatkan buku ini secara self-pickup dan pembayaran tunai, kami berada di Bandar Seri Putra, Bangi. (Berdekatan KUIS, Bukit Mahkota, Bangi Lama, Nilai 3, Stesen Komuter Bangi, UKM, Bandar Baru Bangi dan Kajang). Penghantaran melalui pos boleh dilakukan ke seluruh Malaysia, Sabah Sarawak dan negara-negara yang menerima perkhidmatan Pos Malaysia.

0 comments: