Pre-Order Buku Mini Mudahnya Menjemput Rezeki Dibuka Sekarang



Alhamdulillah, stok buku mini yang ada pada saya boleh dikatakan habis. Tinggal lagi 20 buah, tapi kalau tak ada yang ambil pun 20 buah tu biasa saya jadikan freegift atau wakaf. Alhamdulillah sekali lagi, saya direzekikan grab stok cetakan yang ke-10. Cetakan terbaru dijangka (dengan izin Allah) sampai ke tangan saya pada 19 Sept 2014 nanti.

Sehubungan itu, saya dengan ini membuka pre-order pembelian borong Buku Mini Mudahnya Menjemput Rezeki ini. Ini kerana cetakan kali ini terhad kepada 10,000 naskhah sahaja dan semuanya sudah ditempah oleh ejen. Cetakan seterusnya mungkin akan dibuat dalam masa yang terdekat tetapi saya tidak dapat jamin bahawa saya dapat grab lagi stok tersebut kerana mungkin pengedar lain pula diberikan keutamaan. Jadi, siapa cepat menghubungi saya dan buat tempahan beserta bayaran, akan diutamakan. 

Buku Mini Mudahnya Menjemput Rezeki nampaknya sangat laris kebelakangan ini. Mungkin faktor cuti sekolah dan biasanya ada kenduri. Nak hujung-hujung tahun ni pun ramai yang dah mula survey cenderahati perkahwinan yang terbaik dapat diberikan kepada tetamu. Tentu saja Buku Mini MMR menjadi pilihan ramai sekarang ini kerana 'nilai'nya yang tinggi walaupun harganya sangat berpatutan. Siapa yang tidak mahu menghadiahkan sesuatu yang baik, berkualiti dan jika diamalkan membawa faedah yang sangat dahsyat. Apa yang pasti, pahala buat si pemberi akan terus mengalir selagi mana ilmu itu berkembang.

P/S: Kami juga mempunyai ready stock Buku Mudahnya Menjemput Rezeki Versi Penuh


Sebarang pertanyaan, boleh hubungi kami melalui mana-mana medium di bawah:

Puan Mai 
PENGEDAR BUKU MMR
SMS / WA: 012 3302067
EMEL: minaina_ilaaina@yahoo.com
FB FANPAGE: Min-Aina-Ila-Aina

*Bagi yang berminat mendapatkan buku ini secara self-pickup dan pembayaran tunai, kami berada di Bandar Seri Putra, Bangi. (Berdekatan KUIS, Bukit Mahkota, Bangi Lama, Nilai 3, Stesen Komuter Bangi, UKM, Bandar Baru Bangi dan Kajang). Penghantaran melalui pos boleh dilakukan ke seluruh Malaysia, Sabah Sarawak dan negara-negara yang menerima perkhidmatan Pos Malaysia.



0 comments: