Hot! Testimoni Vita-E: Pulihkan Luka Kudis Di Pergelangan Bayi

Gambar: Kredit hebatkan.blogspot.com


Ini satu lagi testimoni Vita-E Shaklee yang kami baru terima panas-panas. Lihatlah tarikh dalam gambar, 16/6/2014. Kita melihat pun dapat rasa bagaimana sakitnya, inikan pula si bayi dan si ibu. Berikut penerangan Puan Aini, ibu si anak syurga.

"Bermula dgn 1 biji air gatal di lengan yg menjadi kudis, kemudian merebak ke beberapa bahagian badan si kecil. Ia amat membimbangkan saya sbg ibunya. Memandangkan anak masih menyusu bdn, sy ambil peluang consume nutriferon utk kuatkan sistem imunnya. Selain itu, saya sapukan luka dgn krim yg dibeli di farmasi. Ada bahagian tertentu yg lukanya beransur pulih. Tapi luka yg besar jadi semakin teruk! Silap saya tak teringat pula vita E shaklee bagus utk bantu baikpulih luka! Slps 5 hari (11/6), saya hentikan sapuan krim farmasi dan mula sapukan vita E shaklee pada luka2 tersebut. Syukur padaNya.. luka beransur kering dan kini tinggal parut yg semakin pudar.. Tq Allah..Tq Shaklee!" -Puan Aini

Alhamdulillah, ikhtiar Puan Aini menampakkan hasil dengan izin Allah. Vitamin E memang sahabat kulit, sebab itulah vitamin e menerima permintaan yang tinggi untuk mengatasi masalah parut pada kulit di seluruh tubuh termasuk muka. Selain itu, vitamin e juga sangat baik untuk memulihkan luka.
Teringat saya salah seorang kawan yang anaknya luka besar dan dalam di jari, hampir terputus. Tidak tahu ingin bubuh apa untuk menghentikan pendarahan, kawan saya tuang Vivix dan Vita-E pada luka anaknya dan alhamdulillah, darah berhenti mengalir. 

Ingin dapatkan maklumat lanjut tentang harga dan manfaat Vita-E? 

Hubungi:

MAIA (SID 918631)
SMS/ WHATSAPP: 012-3302067
EMEL: minaina_ilaaina@yahoo.com
FB FANPAGE: Min-Aina-Ila-Aina


0 comments: