Testimoni: Kanak-kanak Sukakan Omega Guard (Fish Oil Shaklee)


Wah, di fb sana-sini promo Omega Guard ni sebab dah hujung bulankan. Gaji orang gomen pun dah masuk, promo pun dah di penghujung.

Sebenarnya sebelum ni saya rasa was-was yang Omega Guard ni boleh diberi kepada kanak-kanak kecil iaitu umur 1-4 tahun sebab pil omega biasanya tak la kecik sangat untuk ditelan. Jadi saya lebih suka cari sumber minyak ikan yang memang khas untuk kanak-kanak misalnya yang dalam bentuk cecair atau tablet kunyah. Tapi kita pun sedia maklum minyak ikan kan tak berapa sedap, baunya malah rasanya. Dah banyak kali beli kat Sofiy...semuanya rejected. Sedekah je la pada kawan-kawan sepengasuh dia.

Saya terfikir nak cuba Omega Guard Shaklee ni kat Sofiy sebab ramai juga dealer Shaklee kata anak-anak diorang suka. Tapi setakat diorang kata je la, sebab tak dapat tengok sendiri. Lagipun mungkin anak diorang senang makan ubat kot. Tapi..setelah cuba sendiri memang terbukti Omega Guard ni mesra kanak-kanak. Sofiy makan relax je..siap nak lagi, nak lagi. Mujurla boleh kawal dan tak ambil sendiri. Kalau tak haruslah kena sorok. Sebab perasaan nak tau apa yang dia rasa, saya pun sanggup kunyah Omega Guard tu...sedangkan brand lain saya rasa tak sanggup.

Saya sebenarnya nak masukkan video Sofiy mengunyah Omega dengan lazatnya tapi..dah berpuluh kali cuba tak berjaya juga.

Sebagai alternatifnya, anda boleh lihat video tersebut di SINI

Jadi, ibu-ibu macam saya yang mahukan perkembangan otak anak-anak yang memberangsangkan, cepat order omega hari ini sebab esok promosi sudah berakhir. Masih ada masa, jangan berkira-kira lagi demi anak-anak tersayang.

Hubungi saya Mai SID 918631
SMS: 012-3302067
EMEL:minaina_ilaaina@yahoo.com
FB Fanpage: Min Aina Ila Aina

0 comments: