LECITHIN HABIS STOK, CEPAT REBUT OMEGA!


Supplement kegemaran saya diumumkan bakal kehabisan stok di seluruh pasaran Malaysia. huhu. Sedih. Tapi apa nak buat, produk Shaklee memang laku dan lajuuuu je habis. Saya masih dalam proses menurunkan berat badan dan membentuk tubuh, saya sangat memerlukan ejen pembakar lemak.

Mujur, mujur, mujur bulan ni adalah bulan promosi Omega Guard. Jadi, saya cepat-cepat rebut peluang order Omega lebih daripada biasa. Omega juga adalah ejen pembakar lemak yang baik, malah mengikut testimoni, lebih efektif berbanding lecithin jika diambil dalam kadar yang betul. Selain itu, omega sudah tentu mempunyai khasiat yang pelbagai dan meliputi seluruh tubuh kita. Kebaikan omega tidak terhad terhadap kecerdasan otak, malah membakar lemak, menghangatkan tubuh, baik untuk sendi, mata dan kulit, menghilangkan migraine dan sakit kepala, juga penting untuk kesuburan.

JADI, jika anda telah ambil lecithin untuk proses menurunkan berat badan, atau berminat untuk mencuba slimming set cara Shaklee, cepat rebut peluang sementara promosi Omega Guard Februari masih berlangsung. Hanya sehingga esok 28 Februari 2013!

Jangan lepaskan peluang ini kerana bukan mudah untuk mendapat harga runtuh Omega Guard ini. Beli 6 percuma 1 dan keahlian percuma. Anda untung besarrr.

Tempah sekarang, hubungi saya 
Mai SID 918631
SMS: 012-3302067
EMEL: minaina_ilaaina@yahoo.com
FB Fanpage; Min Aina Ila Aina


0 comments: