Bila Badan Kurus Automatik Akan Nampak Lebih Muda

Ini bukan entri masuk bakul angkat sendiri. Tapi sekadar berkongsi pengalaman.

Hari ni saya mula bertugas sebagai tenaga pengajar sambilan di sebuah universiti swasta. Part time saja, untuk beberapa minggu, ni special sem mereka. Pelajar kelas saya pelajar tahun 1 semester 1. Kira adik-adik yang masih fresh lagi. Saya masuk dan perkenalkan diri, bagitau nama saja. Tak lama kemudian saya perasan..lepas sorang, sorang panggil saya 'MISS'.Ada yang panggil 'akak' lagi. Wah, hati dah berbunga tapi sebab sesi pembelajaran dah mula saya biarkan aje. Sampaila saya minta mereka buat perbincangan dalam kumpulan...dan saya round kelas untuk tanya jika mereka ada masalah berbangkit. Sana miss, sini miss dok panggil saya. Barula saya buka mulut.." Saya Puan la..anak dah 4 tahun" Tau reaksi mereka macam mana? Terkejut. "Ha, dah kawin?" Ok, itu bermakna mereka memang panggil saya "Miss" sebab mereka memang ingat saya belum kahwin dan bukanlah sengaja panggil Miss sebab rasa serba-salah nak panggil puan kot kot belum kahwin lagi. Lepas dah tau status saya, mereka pun panggil saya "Mem" huhu. 

Saya pasti, kalau berat saya masih 60kg macam dulu...tentu saya dah dipanggil 'mem' sejak awal masuk ke kelas tadi. 

Saya tak ambil gambar tadi, tapi saya pakai baju ini...(saya yang di tengah).

Tahun 2006- degree

Anda juga mahu nampak lebih muda daripada usia sebenar anda? Tak suka dipanggil 'akak' oleh jurujual atau peniaga pasar malam sedangkan anda masih muda belia? Jika anda ada masalah berat badan, Shaklee ada pakej untuk menurunkan berat badan yang berkesan. Kami akan guide anda mengikut tahap diet yang anda pilih sama ada secara santai atau intensif.

Jangan segan hubungi saya Mai melalui SMS 012-3302067 atau emel ke minaina_ilaaina@yahoo.com atau Like FB Fanpage kami Min Aina Ila Aina dan tinggalkan mesej anda di sana.

0 comments: